ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

7 ماهگیت مبارک

1391/2/18 11:10
450 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ارمیا! نمی دونی مامانی چقدر خوشحالم که همدم نازنینی همچون تو وارد زندگیم شده. تمام لحظه به لحظه این هفت ماه مثل رویایی شیرین بر من گذشت. عزیزترینم! عاشقانه دوستت دارم و همیشه و همیشه برای سلامتی و موفقیتت دعا می کنم. فرشته کوچولوی من! تو نوید عشق مطلق یعنی عشق مادری برای من بودی. خیلی خوشحالم که مادرم و خصوصا اینکه مادر گلی همچون تو هستم.

قشنگم باید بدونی که معنای واقعی زندگی زمانی برای من رقم خورد که وجود زیبای تو رو در خودم حس کردم و چقدر زیباست این احساس! حس شیرینی ست خیلی شیرین، اونقدر که در اون غرق می شی. واقعا غرق میشی. این حس رو تنها کسی می فهمه که مادر شده باشه. خدایا شکرت که من رو لایق همچین مقامی دونستی. سپاسگذارم. 

 عسل مامان هفت ماهگیت مبارک! الهی صد میلیون ماه زنده باشی.

عاشق همیشگیت،

مامان سمیه

@ 7 monthes

 

ermia my sweet honey

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آوين
18 اردیبهشت 91 12:24
سلام مرد كوچك هفت ماهگيت مبارك
مامان جون نميدوني چقدر خوشحال شدم وقتي فهميدم گل پسرت مشكل خوني نداره


ممنون از لطفت عزیزم
مامان آرشیدا
18 اردیبهشت 91 20:08
سلام آرمیا عزیزم هفت ماهگیت مبارک .
مامان آریا
21 اردیبهشت 91 23:27
سلام عزیزم... واقعا خدا رو صد هزار مرتبه شکر که آرمیا جون سالمه و چیز مهمی نبود...واقعا این مدت حتما خیلی استرس و نگرانی داشتی کاملا درک میکنم... ایشالله که همه ی بچه های مریض زود تر خوب بشن و دل مامان باباهاشون شاد بشه خدایا همش دست توست...