ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

اولین دندونای آسیاب

1391/6/29 11:19
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم.

الان تقریبا یک ماه می شه که مشغول دندون درآوردنی و خیلی اذیت می شی و گریه می کنی، البته منم حدودا یک ماه می شه که درست نخوابیدم و شبا پا به پای تو بیدار می موندم و همچنان بیدار می مونم عزیز دلم niniweblog.com .ولی آدمیزاده دیگه، اگه خوب استراحت نکنه مریض می شه. چند وقتیه که سر گیجه و سردرد دارم و تقریبا از خستگی و عدم استراحت کافی آلزایمر موقت هم گرفتمچشمک. هیچی یادم نمیمونهنگران. اینا از محسنات دندون دراوردنای پسمل مامانهچشمک.

خلاصه مطلب اینکه گل پسرم دندونای ٧ و ٨ و اخیرا دندونای اسیاب بالا رو داره درمیاره. ایشالا به سلامتی. پسرم انقدر اذیت شد که بردمش دکتر تا براش داروی مسکن و ضد التهاب تجویز کنه. الانم لالا کرده و بد نیست حالش niniweblog.com.

راستی جیگر طلای من این روزا به تنهایی از این طرف اتاق به اون طرف راه می ره niniweblog.com و کلی هم ذوق می کنه niniweblog.com. الهی من فداش شم.بغلماچ

از حموم رفتن niniweblog.com  شیرین پسرم بگم که عاشقشه و دایم توی وانش آب بازی می کنه و جدیدا هر وقت مشغول کاریه و یه هویی بغلسش می کنم از عصبانیت خودش رو سیخ می کنه و جیغ می کشه. از توی وانشم بلندش می کنم همین کار و انجام می ده. عاشق این اداهاشم و کلی می خندم niniweblog.com.

نوزدهم مهر هم که تولد یکسالگی ارمیاست و برای تدارک یه جشن خوب niniweblog.com فکرم مشغوله

اینم عکس ارمیا جونم niniweblog.com که دیروز گزفتم:

honey

                                                    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مرسده
29 شهریور 91 11:26
ارمیا عاشقتم تو چقدر جیگریییییییییییییییییییییییییییییییی موش موشک من
مامان ارمیا
29 شهریور 91 11:51
سلام. آخ گفتی . امان از این بی خوابی. من که با این وضعیتم از بی خوابی و کمی استراحت از دست این ووروجک گاهی واقعا کم میارم. نازی. دندونهای مرواریدیش مبارکه. نگران تولدش هم نباش همه چیز جور میشه. من هم همین نگرانی رو داشتم و خدا رو شکر به خوبی برگزار شد.
شهره
29 شهریور 91 13:58
ای جان
مامان سویل
4 مهر 91 11:17
وای چه پسملیه این ارمیا جون
مامان آرشیدا کوچولو
7 مهر 91 0:23
عزیزم ارمیا خاله چقدر عجله داری قبونت برم آرشیدا که فگت چند روز بزرگتره فقط 2 تا دندون داره (عکس دندون) اینقد هم آرومه و با احتیاطه که بعضی موقع ها منو کلافه میکنه خانم کوچولو تازه تصمیم داره دست هاش رو به جایی بگیره تازه اونم با هزار تا احتیاط راستی پیشاپیش تولد ارمیای نازنازی رو 100000000 بار بهت تبریک میگم 1000 بوس
مامان آرشیدا کوچولو
7 مهر 91 0:25
بوس ها رو یادم رفت بگذارم
مامان آرشیدا کوچولو
7 مهر 91 0:25
بوس ها رو یادم رفته بگذارم