ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

بالا رفتن از تخت به تنهایی

1391/5/2 10:37
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز صبح ارمیا رو بردم حمام و الان خوابه. وقت دارم به کارهام برسم و وبلاگ گل پسرم رو هم اپدیت کنم.

یه خبر! ارمیا می تونه به تنهایی از تخت ما بالا بیاد و بعدش هم می خواد بره پایین ( ولی تو قسمت پایین رفتن حتما باید پیشش باشم تا خدا نکرده بچم با سر سقوط نکنه ). (در ٩ ماه و ٧ روزگی)

ارمیا هنوز کاملا خوب نشده و همچنان ابریزش بینی داره. وقتی قطره می ریزم تو بینیش اشک تمساح میریزه. دلم کباب می شه براشناراحت

این روزا رمق نوشتن ندارم. احساس خستگی می کنم. الان ایمیلام رو چک کردم و یه چند تا هم ایمیل زدم. تا جوجو بیدار نشده برم براش ناهار درست کنماوه.

فعلا بای.

مادر خستهخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
3 مرداد 91 0:16
سلام وبلاگه زیبایی دارید خیلی خوشکله مثل آقا پسرتون منم پسرم 3ماهه دیگه به دنیا میاد میخام اسمشو بزارم ارمیا میخاستم بپرسم از اسمی که واسه کوچولوتون گذاشتین راضی هستید یا نه ؟ مرسی