ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

اخرین روزهای مانده به یکسالگی

1391/7/18 11:47
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین فرشته آسمانی من. ارمیا! نازنین من! می خواهم بدانی که وجود تو در زندگی من بزرگترین موهبت الهی و زیباترین لحظات هستی را به ارمغان آورد. عزیزترینم، اکنون که تا سالروز تولدت یک روز بیشتر نمانده، حس عجیبی در خود احساس می کنم، انگار که فردا متولد خواهی شد. آه ای خدای مننیشخند. بدون شوخی مامانی عاشقتم هوارتااااااااااااااااابغلماچقلب.

کارایی که می تونی انجام بدی:

- اذیت کردن منزبان

- گریه کردننیشخند

- داد زدن در حد تیم ملیخنده. وقتی داد می زنی می میرم از خنده بس که بامزه ای

- راه می ری تند تند

- وقتی تشنت می شه انقدر می گی آب تا بهت آب برسونیمخنده

- هر چی گم می شه کار تویهاز خود راضی. اولا پشت مبلا باید دنبال اجناس گم شدمون می گشتیم، بعدها پشت تخت، یه مدت هم توی ماشین لباسشوییخنده، حالا هم توی کشوی آشپزخونه.

- وقتی پنپرزت رو باز می کنم سریع بلند می شی و برش میداری و می بری آشپزخونه، از کشو یه نایلکس برمی داری که بذاریش توی اون (ادای من رو در میارینیشخند) بعد که نمی تونی هر دوشون رو می داری توی کشو و کشو رو می بندی (البته من پنپرزت رو توی کشو نمی ذارماااااااااااااااخنده)

- توی مجله که عکس گربه رو میبینی و ازت می پرسم پیشی کو؟ سریع با انگشتت روش اشاره می کنی و من هم برات دست می زنم و تو هم خیلی خوشحال میشی. فدای شادی کردنت که خیلی شیرین برام.

خیلی کارای دیگه بلدی انجام بدی که الان حضور ذهن ندارم.

پیشاپیش تولدت مبارک عسلم. توی پست بعدی عکسای جشن تولدت رو آپلود می کنم.

ارمیا در مسیر برگشت از تویسرکان( سرزمین پدری پسرم):

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مرسده
18 مهر 91 11:30
ارمیا جونم تو چی بووووووووووووووودی؟ هزار تا بوووووووووس
مامان ارمیا و کسری
18 مهر 91 11:41
سلام عسلم. ارمیا به شما که انقدر باهوشی. مامانش انقدر چوقولیشو نکن. پسر به این ماهی.
من هم بهش تبریک میگم. یادش بخیر انگار همین دیروز بود که منتظرش بودین و ...


ممنون از لطفتون
شهره
18 مهر 91 12:44
پیش پیش تفلدت مبالک
سودابه
19 مهر 91 0:59
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبرک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین.
لطفا عروسم را دعا کنید.


ممنون. حتما دعاش می کنیم
مامان مهبد كوچولو
19 مهر 91 9:36
سلام . ماشاالله ني ني ِشيريني دارين . خدا براتون نگهش داره . اومدم به كلبه ي خاطراتتون براي عرض تبريك تولد كوچولوتون . قدم رو چشم ما بزاريد و به وبلاگ ما هم سري بزنيد .
عزيزم تولدت مبارك . يه دنيا شادي برات آرزو ميكنم /@};


ممنون خاله
مامان سلدا
20 مهر 91 12:03
سلام تولدت مبارک ارمیا جون انشاالله 120 ساله بشی گل پسر منتظر عکسهای تولدت هستم