ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و هفتم

1390/7/9 14:07
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان. الهی فدات، داریم به روز موعود نزدیک میشیم. ١٩ روز بیشتر نمونده.خیال باطل

مامانی یادته هفته پیش گفتم بابایی دست گل به آب داده. منم که تا ساعت ١ و نیم نشستم سر لپ تاپ تا کارای نصبشو انجام بدم. بعد از ظهر هم رفتم آشپزخونه کرفس پاک کردم و شستم و خرد کردم و خورشت درست کردم. روی اجاق گازم حسابی تمیز کردم. مامانی چشمت روز بد نبینه، از ساعت ١٠ شب تا صبح ساعت ٦ درد شدیدی داشتم مثل دردهای زایمان. هر ٢ -٣ یا ١٠ دقیقه یه بار می گرفت و ول می کرد. اصلا نتونستم بخوابم تا صبح. الان چند روزه که فقط دراز می کشم. آخه دکتر گفت اگه همینطور ادامه پیدا کنه نی نی ت زود میاد.استرس. امروز که حالم بهتره از صبح نشستم پای لپ تاپ دوباره. باید زور بالا سرم باشه. حالا خاله مرسده ١ -٢ ساعت دیگه میاد اینجا تا نذاره بازی گوشی کنمابله.

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

تبريك! كودك شما كامل شده است و از اين به بعد قادر خواهد بود كه به زندگي در خارج رحم ادامه دهد. كودكاني كه قبل از 37 هفتگي به دنيا بيايند نارس و به آنهايي كه بعد از 42 هفته به دنيا بيايند ديرشده مي گويند. وزن كودك شما كمي بيشتر از 2720 گرم است و از سر تا پاشنه پا حدود 48.2 تا 50.8 سانتي متر طول دارد.
موي سر بسياري از كودكان در هنگام تولد كامل است و طول موهاي آنها ممكن است بين 1.2 تا 3.8 سانتي متر باشد. اگر رنگ موي كودك شما با خود شما يكسان نيست تعجب نكنيد. برخي نوزادان هم تنها كمي موي كرك مانند دارند.

شما چگونه تغییر می کنید؟

در هفته هاي آتي فقط بايد منتظر باشيد. از اين موقعيت براي آماده كردن وسايل مربوط به نوزادتان استفاده كنيد يا كارهايي را انجام دهيد كه ممكن است تا مدتي پس از تولد كودك نتوانيد به آنها مشغول شويد. هر وقت مي توانيد يك چرت بزنيد يا مطالعه كنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر
9 مهر 90 17:42
ای جان خاله
سمیه جونم خوش به حالت
منتظر عکسای آرمیا جونم


بذار به دنیا بیاد. حتما عکساشو شر می کنم.
منامامان الینا
10 مهر 90 10:42
سلام سمیه جون مامانی این چند روز هم دندونات رو فشار بده روی جیگر تا به خیر بگذره و اینقده وووول نخوره و استراحت کن تا پسملیمون تپل و سالم بدنیا بیاد!
مامان ارميا
10 مهر 90 12:55
مراقب خودت باش. ني ني به موقع بياد بهتره. بازي گوشي هم نكن.


باشه. مرسی که به فکرمی. راستی این ارمیا واقعا یه کلوچه خوردنیه هاااااااااااا. من که عاشقشم.
مامان آریا
10 مهر 90 20:08
چه جالب دو تا قند عسلیا تقریبا با هم دنیا میانعزیزم اگه میخوای سزارین کنی باید بیشتر استراحت کنیایشالله نی نی هامون با سلامتیه کامل بیان پیشمون


درست میگی. منم توی رستم. هه هه. ایشالاه زایمان خوب و راحتی داشته باشی.
nini mum
13 مهر 90 9:35
سلام.کم پیدایی؟!
به سلامتی انشالله.طبیعی زایمان میکنی یا سزارین؟


علیک سلام.
سعی می کنم کمتر پای لپ تاپ بشینم تا بیشتر استراحت کنم. 11 روز بیشتر نمونده تا آرمیا رو تو بغلم بگیرم. قراره سزارین بشم. تو چطور؟
مامان ارميا
13 مهر 90 10:50
مامان آریا
15 مهر 90 9:49
سلام عزیزم .حالت چطوره .نینی خوشملمون خوبه؟؟






ممنون. دست بوسه :d
مامان آریا
16 مهر 90 10:40
آرمیا جان روزت مبارک عزیزم
masome
16 مهر 90 12:39
سلام من مامان کسرا هستم.کسرا کوشولوی منم 35هفته ش.با اجاز لینکتون میکونم اخه من میخوام دوست های نی نیم هم سن و سالهای خودش باشن.درخواست دوستی هم میدم


سلام. خوشحال می شم و با افتخار لینکتون می کنم.