ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

شاید آرمیا 28 مهر متولد شه

1390/7/6 13:28
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان

یکشنبه که رفتم دکتر بهم گفت که ٢٨ مهر ماه میتونه وقت مناسبی واسه سزارین باشه. یعنی به جای ١ آبان بیست و هشتم بیای تو بغلم. نمی دونی این خبر چقدر خوشحالم کرد. ولی دیروز که رفتم سونوگرافی، دکتر سونو بهم گفت بهتره تا آخر ٣٩ هفته صبر کنین اینطوری بچه قوی تر میشه. منم گفتم باشهناراحت. یکشنبه آینده وقت ویزیت دارم با دکتر. ببینم اون چی میگه آخر.

راستی بابایی پریروز یه دسته گل به آب داد و لپ تاپ و کن فیکون کرد. ویندوز کلا پرید. نمی دونم چطوری. ولی من از دیروزه که دارم ویندوز به انضمام درایوا و نرم افزارهای مورد نیاز رو نصب می کنم. همین الان تموم شد کارم. چشم درد گرفتم. فکر کنم تو هم اذیت شدی مامانی، ببخشید. به جاش شب که بابایی اومد دو تایی می زنیمش. اوه راستی بابایی امشب شاید دیرتر بیاد خونه، آخه اولین جلسه کلاس سی ان سی شه.

راستی مامانی می دونی چند کیلویی الان؟!؟  ٢٣٥٠ گرم. قربونت برم کوچولوی بامزه من. دکتر سونوگرافی گفت که همه اندامهای بدنت کاملا سالم و نرمال هستند. خدا رو شکر. ایشالاه که به زودی سالم و سرحال می بینتم گل پسرم. خیلی دوستت دارم. بووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
9 مهر 90 13:14
سمیه جونم ایشالا به سلامتی آرمیا کوشمولو رو بغلت بگیری واییییییییییییییییییییییی خیلی واست خوشحالم عزیزم