ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و ششم

1390/7/3 13:24
803 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام آرمیای عزیزم

اینقدر دل من و بابا برات تنگ شده که نگو. دیروز دو تایی نشسته بودیم جلوی کمدت و لباساتو یکی یکی برمی داشتیم، قربون صدقت می رفتیم و ماچشون می کردیم و می ذاشتیم تو کشوniniweblog.com. پریروزم که حوصلم سر رفته بود رفتم سراغ شیشه شیر و پستونکت niniweblog.comو پکشون و باز کردم. تا شب گذاشتمشون روی میز و همش نیگاشون می کردمخیال باطل و برای دیدنت ذوق زده می شدم. niniweblog.com

گل پسر مامان، 27 روز دیگهniniweblog.comبه امید خدا روی ماه نشستتو می بینمچشمک. مامانی می خوام بدونی که من عاشقتم.

niniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.comعسلم امروز وقت دکتر دارم شاید برای هفته دیگه برام سونو بنویسه که ببینیم تا چه حدی رشد کردی و چند کیلو شدی. من که این ماه 2 کیلو اضافه شدم. یعنی از اول بارداری تا آخر ماه هشت تقریبا 13 کیلو اضافه شدم. من که گردن نمی گیرم این اضافه وزنو ....... . اینا همش وزن تویهنیشخند

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

راستی امروز برای خاله مرسده خواستگار میاد، این جلسه چهارم که میان. خالتم که سخت پسندمنتظر قبول نمی کنه. هر چی خدا بخواد.

                  niniweblog.com

خاله معصومینا هم از آنتالیا برگشتن، میگفت برام یه بولیز قرمز رنگ خریده. ولی باید 5-6 ماه دیگه که برگشتم به وزن قبلیم بپوشمشناراحت.

                        niniweblog.com

این روزا بابایی در تکاپوی خرید یه دستگاه سی ان سی واسه کارگاهشه. بابا کچلمون کرده. هر دیقه یا تو اینترنت دنبال مدلای مختلفش می گردهniniweblog.comیا داره تلفنی با فروشنده هاش حرف میزنه و یا کتاب آموزش سی ان سی می خونهniniweblog.comniniweblog.com. وقتی هم که میگم با منم حرف بزن می یاد در مورد سی ان سی حرف میزنه.niniweblog.comسبزخمیازه عکساشو نشونم میده و میگه ببین چقدر خوشگلن. منم می گم مگه آهن هم خوشگل میشه؟!؟! همشون شبیه مگس هیجان زده هستنزبانخنده

                       niniweblog.com

هفته سي و ششم بارداري‌ از نظر پزشکی

به آخرين ماه بارداري خوش آمديد. احتمالا در اين زمان قرار گرفتن در موقعيتي راحت برايتان سخت است. در هنگام خواب وقتي به پهلو خوابيده‌ايد، بهتر است يك بالش ميان زانوهايتان قرار دهيد.

در ضمن ممكن است در اين مرحله، در خواب دچار مشكلاتي شويد كه آن را هم مي‌توانيد به وسيله خوردن يك ليوان شير گرم يا يك جوشانده گياهي آرام‌بخش زير نظر پزشك برطرف نماييد.

گاهي اوقات هم درست وقتي خوابتان مي‌برد، دوباره بيدار مي‌شويد تا به دستشويي برويد.

حالا پزشك مي‌تواند با معاينه شما تشخيص دهد كه آيا لگن اتساع پيدا كرده يا نه و آيا
سر كودك به طرف پايين چرخيده يا خير، اما نگران نباشيد؛ زيرا در بسياري موارد تا روز‌هاي آخر دوران بارداري ممكن است تغيير خاصي در لگن و يا وضعيت قرار گرفتن جنين رخ ندهد.

در ضمن جالب است بدانيد كه ممكن است وقتي هيچ نشانه‌اي از اتساع لگن يا چرخيدن جنين نيست در مدت 24 ساعت اين تغييرات انجام شود و روز بعد آمادگي زايمان داشته باشيد.

وضعيت جنين‌

وزن او در حدود 5 تا 5/5 پوند است و قدش در حدود 40 تا 45 سانتي‌متر است. با وجود اين كه رشد قد و وزني او بسرعت انجام شده، شايد در اين ماه وزن شما افزايش چنداني نداشته باشد.

حتي در برخي موارد مادران در ماه آخر نه‌تنها وزن اضافه نمي‌كنند؛ بلكه در حدود نيم كيلو نيز وزن كم مي‌كنند كه جاي هيچ نگراني نيست.             niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
3 مهر 90 13:04
آوين
3 مهر 90 23:52
سلام عزيزم اين هفته هاي آخر مثل برق و باد مي گذرن و من اميدوارم به سلامتي و سر موقع آرميا جون را در آغوش بگيري من مي فهمم كه الان براي ديدن روي ماهش چقدر لحضه شماري ميكني چون منم خيلي بي تابي مي كردم به همين خاطر دخملي دلش برام سوخت از خدا خواست تا زودي بياد بغلم و هفته 37 اومد پيشم
مامان ارميا
5 مهر 90 10:24
الهي . ايشالله روي ماهش رو مي بيني. روزهاي آخر شمارش معكوسه. سخت مي گذره. درك مي كنم. ايشالله خواستگاري به خير مي گذره و عروسي مي شه. خوش باشين.