ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و پنجم

1390/6/26 13:29
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان! فدای تو که اینقدر شیرینی.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 الان که دارم این مطالب رو می نویسم همینطوری داری وول می خوریniniweblog.comniniweblog.com. منم همش قربون صدقت میرم. ماچعسل، شکلات، آب نبات مامان! قربون وول خوردنت که از صبح پهلومو سوراخ کردی. بغلارمیا جان امروز رفتم کارای بیممو انجام دادم. این هفته هم آخرین هفته ی کاریمهاوه. شاید حالا حالاها برنگردم سر کار. راستشو بخوای خسته شدم. باید ببینیم خدا چی میخواد. از هفته دیگه به مدت 1 ماه وقت دارم که کاملا استراحت کنم تا توی نازنین رو به سلامت به دنیا بیارم. ایشالاه که همه چیز خوب پیش بره و به موقع به دنیا بیای تا با هم بازی کنیمniniweblog.com.

 

راستی هفته پیش حالم خوب نبودniniweblog.comو دکتر 2-3 روز استراحت مطلق برام تجویز کرد. مامان بزرگ هم اومد 2 روز پیشم موند یا استراحت کنم. دستش درد نکنه خیلی بهش زحمت دادیم. ایشالاه که جبران کنیم. بعد از اینکه مامان بزرگ رفت یه کم دپرس شدم.niniweblog.comخود به خود گریم می گرفت. فکر کنم 2 روز کامل گریه کردم ناراحت به خاطر همینم دیروز جمعه، بابایی بردمون پارک به صرف جوجه کباب.niniweblog.comniniweblog.comخاله مرسده هم بود. خیلی خوش گذشت.  کلی هم عکس یادگاری انداختیم تحت عنوان خداحافظ هفته سی و چهارم.نیشخندniniweblog.com

در ضمن بابایی کادوی زایمان رو هم پیشاپیش بهم داد.هوراالان کلی انرژی گرفتم.niniweblog.com

آها تا یادم نرفته بگم خاله معصومینا هم هفته پیش رفتن انتالیا. ایشالاه که بهشون خوش بگذره. آخر این هفته برمی گردن.  خاله قبل از رفتنش زنگ زذ و حسابی سفارش کرد که استراحت کتم و مراقب تو باشم. می گفت مراقب موش موشک ما باش تا برگردیم.

niniweblog.com

خلاصه که عاشقتم فت و فراوون. i love you my dear Armia"

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

حالات این هفته نی نی ها و مامانا:

رشد نوزاد شما
نوزاد شما در حال حاضر می بایستی 2550 گرم وزن داشته باشد . تنها کار جنین در این زمان این است که چاق و چله شود . هم چنین 97 % نوزادان در این زمان سر خود را در رحم پایین می آورند و برای تولد آماده می شوند. اگر نوزاد به هنگام تولد در موقعیت مناسب نباشد ، پزشک با روش های بالینی به وسیله ی ماساژ شکم ، او را به این کار ترغیب خواهد کرد.
تغییرات در بدن شما
از آن جایی که نوزاد شما سنگین تر می شود ، شما ممکن است حالت مور مور یا بی حسی در ناحیه ی دور باسن خود احساس کنید که دلیل آن ، سنگینی او روی عصب های شما می باشد.
نکاتی که باید در این هفته مورد توجه قرار گیرد
در یکی از ملاقات های تان با پزشک ، احتمالاً شما برای آزمایش GBC آماده خواهید شد. GBC ، یک نوع باکتری است که در دستگاه گوارشی بیش از سی درصد خانم های باردار پیدا می شود. اگر آزمایش شما مثبت باشد ، شما با آنتی بیوتیک درمان خواهید شد ، چون این نوع باکتری در زمان زایمان ممکن است به نوزاد شما آسیب برساند.
راهنمایی : این هفته زمان خوبی برای کوتاه کردن موهایتان است . به این ترتیب شما با ظاهری آراسته تری در عکس هایی که در بیمارستان از شما خواهند گرفت ، نمایان خواهید شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
27 شهریور 90 19:45
سمیه جون یه بوس سفارشی دارم واسه ارمیا جون
مامان آریا
28 شهریور 90 17:01
امیدوارم که ارمیا جان تو بهترین وقت ممکن و در سلامت کامل بیاد پبشتون
مامان ارميا
29 شهریور 90 9:40
ايشالله به زودي مي گذره و روي ماه گلت رو مي بيني. مواظب خودت و ني ني گلي باش .
مامان آترینا
30 شهریور 90 10:36
مرسی مامانی به وب دخترم سرزدی انشاالله گل پسر شما هم به سلامتی دنیا بیاد اسم شکیلی هم برای نی نی انتخاب کردید