ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

آرمياي بيست و هفت روزه

1390/8/16 19:39
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گریهبه دادم برسيد اين پسمل كوچولو امونمو بريده. نه شب خواب داره نه روز. همش گريه مي كنه. دل درد داره. مچ دستام، انگشتاي دستام، گردن و كمرم درد مي كنن.   به خاطر همين مجبورم هر 2 3 روز يه بتر برم خونه مامانم و يكي دو روز استراحت كنم. الانم تو خونه مامانم هستم. پسملي يه چند دقيقه اي گريه كرد منم مجبور شدم سر پا نگهش دارم . آي كمر درد گرفتماااااااااااااااااا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارميا
17 آبان 90 10:55
امان از دست اين دل دردها. ارميا هم همينطور بود . من هنوز كمر درد دارم.شديد. توي بغل آروم ترن و دل دردشون بهتر مي شه. بايد تحمل كرد. ني نيه ديگه. طفل معصوم دست خودش نيست.الهي بگردم.
آوين
17 آبان 90 13:59
سلام عزيزم ميدونم الان بعد از زايمان احتياج به استراحت داري پسري هم تقصيري نداره خيلي دل درد اذيتش ميكنه كوليك روده داره و تا سه ماهگي همين طوري بايد بهش قطره مخصوص درد كوليك بدي دخملي منم همين طور بود بردمش دكتر بهش قطره داد منم راحت شدم قطرهاش خارجيه اگه سوالي داشتي بيا راهنماييت كنم
سحر مامان آراد
23 آبان 90 11:14
سمیه جونم سلام آخی مطمئنا خیلی سخته اما مادر شدن همینه دیگه من همه بهم پیشنهاد میدن تا پسری نیومده فقط بخوابم تا جبران مافات بشه اما اینطور که معلومه فایده ایی نداره عزیزم مادر بودن هم با همین چیزاش قشنگه ایشالا همیشه سالم و خنده بر لب باشید
شکوه مامان ارمیا
3 آذر 90 10:21
آخی عزیزم کاملا درکت میکنم چون منم دقیقا همینا به سرم اومد نگران نباش درست میشه
شکوه مامان ارمیا
13 آذر 90 18:41
یه عالمه بوووووووووووس برای آرمیا کوچولو که مامانشو از پا انداخته
مامان وروجک
29 آذر 90 18:09
سلام خسته نباشی ارمیای منم همین طوریه بعضی روزا از خستگی نای هیچ کاری رو ندارم واقعا سخته درکتون میکنم که پسری اینقدر بداخلاق باشه بهمون سر بزنید خوشحال میشیم