ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و هشتم و 11 روز تا روز موعود

1390/7/16 12:42
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم.Shukhi.Com

من و بابایی این روزا سر از پا نمیشناسیم و آخر هر شب یه روز از روزای باقی مونده کم می کنیم،اون لحظه برق تو چشمامون غیر قابل توصیفه. آخه این به شوق دیدن تک ستاره ی قلبمون آرمیاسقلبShukhi.Com

امروز صبح بابایی می گفت اگه من صبحها لبخند ارمیا رو ببینم دیگه دلم نمی یاد برم سر کارقهقهه باباییه دیگه.... . عاشق همین کاراشمچشمک.

راستی دیروز بابایی تشریف برده بودن نمایشگاه صنعت برای خرید فرز سی ان سیآخ منم تنها بودم تو خونه روز جمعه ایShukhi.Comقهر. این روزا یا کلاس میره یا دنبال دستگاههShukhi.Com. بابا بی خیال شو حالا این دو هفته روخیال باطل.

 این روزای آخر دیگه از ساعت ٤ - ٥ صبح که بیدار می شم خوابم نمی بره تا بابایی هم بیدار بشه و بره سر کار. بعدش اگه خوابم بیاد ١ -٢ ساعتی می خوابم در غیر اینصورت به همون خواب بعد از ظهر اکتفا می کنم.

به زودی میبینمت مامانی عسلم. دوستت دارم پسرمShukhi.Com همش تو رو تو ذهنم تصور می کنم که داری بازی می کنی. واااااااااااااااای خدای من خیلی بامزه ای شیرینم.Shukhi.Com Shukhi.ComShukhi.ComShukhi.Com

Shukhi.Com

حالات نی نی ها و مامانا در هفته سی و هشتم :

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

كودك شما حسابي چاق شده است!Shukhi.Com او بين 2720 تا 3400 گرم وزن دارد (پسرها معمولا كمي سنگين تر از دخترها هستند) و طول بدن او نيز بين 48.2 تا 50.8 سانتي متر است. او مي تواند خيلي محكم چنگ بيندازد كه اين را هم به زودي مي توانيد با انگشت خود امتحان كنيد! اندامهاي او كاملا رشد كرده و در مكان نهايي خود قرار دارند. ولي ريه ها و مغز او هرچند به اندازه اي رشد كرده اند كه بتوانند فعاليت كنند اما تا زمان تولد و مدتي پس از آن نيز به رشد خود ادامه مي دهند.
فكر مي كنيد چشمهاي كودك شما چه رنگي هستند؟ ممكن است نتوانيد به درستي پاسخ دهيد. اگر چشمان او قهوه اي باشند احتمالا به همين رنگ باقي خواهند ماند. اگر رنگ چشمانش خاكستري تيره يا آبي پررنگ باشد ممكن است به همين رنگ باقي بمانند و ممكن است تا 9 ماهه شدن نوزاد سبز فندقي يا قهوه اي شوند. اين امر بدان خاطر است كه امكان دارد عنبيه كودك (بخش رنگي چشم او) در ماههاي اول پس از تولد رنگدانه بيشتري ذخيره كند. به همين دليل امكان ندارد كه رنگ چشمهاي او روشن تر يا آبي تر شوند. عنبيه هاي سبز فندقي و قهوه اي بيشتر از عنبيه هاي آبي يا خاكستري رنگدانه دارند.

شما چگونه تغییر می کنید؟

ممكن است خواب در طول شب براي شما خيلي سخت تر شده باشد و يك خواب راحت نداشته باشيد. سعي كنيد در طول روز بخوابيد زيرا اين كار ممكن است تنها چاره شما براي مدت باقي مانده باشد. به حركات كودك خود نيز دقيقا توجه كنيد. با اينكه فضاي اطراف او خيلي تنگ شده است اما بايد هنوز هم فعال باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارميا
17 مهر 90 13:22
اي جانم. كم مونده ها. ايشالله آقاي پدر زودتر اين سي ان سي رو بخره و شما راحت شين.
مامان آریا
18 مهر 90 9:06
اخیییییییییییی .راستی که خیلی حس خوبیه خوش به حالت که میدونی نی نی ت کی میاد پیشت نی نی من که جا خوش کرده ایشالله که هر دوشون سلامت باشن
مامان وروجک
18 مهر 90 12:15
سلام خوش به حالتون دیگه روزهای آخرسپری می کنید. انشاالله یه نی نی سالم و خوشگل بدنیا بیارید.
سحر مامان آراد
18 مهر 90 20:34
وای جونمی جون خدا جون این 11 روز رو هم زودتر بگذرون تا ما چشممون به جمال آقا ارمیا روشن بشه وایییییییییییییی که چه حس خوبیه
آوين
20 مهر 90 15:43
سلام من كه دل تو دلم نيست كه زودتر اين گل پسرو ببينم ان شاالله اين روزاي آخر هم به سلامتي سپري بشه ولي خواهشن زودي بيا عكس گل پسري را بذار و ما رو از اين انتظار نجات بده
مامان آریا
25 مهر 90 17:26
وووووووووووووی فقط سه روز دیگه مونده
ایشالله به سلامتی


آرمیای من روز 19 مهر پا به دنیای ما گذاشت