ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

از شیطونی های ارمیا

1391/1/23 15:56
403 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست پسر کوچولو خصوصا وقتی توی روروئک هستش. قلب

توی اشپزخونه که همش در حال باز کردن کشوها و در ماشین لباسشویی و کشیدن پایه صندلی هاسخنده

ارمیا کجا می ری؟   - دالم می لم آپشس خونه (منظورش آشپزخونسچشمک):

ermia

آخ جون بازم کشو ها رو باز می تنم (می کنم) و فلال‌(فرار) می تنم (می کنم):

ermia

چیه مامان! بازم اومدی عکسم لو بدیری(عکسم رو بگیری)زبان:

ermia

قهقهه ببینم در ماشین لباسشویی خوشمزه هستابرو

ermia

نه بابا بد مزه بود. بذا ببینم توش خولدنی دالهمتفکر

ermia

کشو و ماشین لباسشویی بازی دیگه مزه نمی ده. بلیم سلاغ اجاق گاز و پایه صندلی از خود راضی

ermia

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر مامان آراد
24 فروردین 91 0:27
سمیه جون پسرت خیلی خواستنیه اسفند یادت نره
مامان ارمیا
27 فروردین 91 9:22
ای جیگرتو. با اون نگاه کردنت. خوشگل خاله کم کنجکاوی کن. البته نه باید هم کنجکاوی کنی و با دنیای اطرافت آشنا بشی.
مامان عاطفه
13 اردیبهشت 91 15:26
ارمیا جون خیلی تو بامزه ای . خوشکل خاله حالا مونده تا همه جارو به هم بریزه . عکسای اونموقع باحالترم میشه .
مامان عاطفه
13 اردیبهشت 91 15:28
سلام . من با جازه لینکتون کردم . پسر خیلی نازی دارین . از ایده شیطونیا هم خیلی خوشم اومد . اگه اجازه بدین الگو برداری کنم . به وبلاگ ماهم تشریف بیارید از نظراتتون خوشحال میشیم