ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

ارمیا و قطره آهن

1391/1/23 13:19
370 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااای از دستت ارمیا. با هر کلکی که بگی دارم بهت قطره می دم. قورت نمی دی که نمی دی. امروز به توصیه یکی از دوستان با سرنگ ریختم تو گلوت، نصفش رو ریختی بیرون و نصف دیگش رو ته پلوت نگه داشته بودی و همش گریه می کردیآخ. انقدر مسخره بازی برات در اوردم تا بالاخره قورت دادیاوه. ولی کار به همین جا ختم نشد چون درست پانزده دقیقه بعدش که داشتی شیر می خوردی همرو به همراه شیر بالا آوردی و تموم تخت لباس من و خودت و سر و گوش و ... کثیف شدگریه

من هم که از فردای واکسن زدن تو به علت کم خوابی و عدم استراحت حداقل سرما خوردمناراحت. این روزا حسابی کلافه و قاطیمعصبانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 12:28
سلاااااااااااام مطالب قشنگی بود تقریبا بیشترشو خوندم من یه پسر کوچولو به اسم محمد خسین دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی بشیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده تا منم لینکت کنم. مرسی