ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

ورود به ده ماهگی

1391/4/19 12:18
554 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیای عزیزم، سلام

مامانی من! امروز دقیقا 9 ماهت کامل شد و به سلامتی وارد 10 ماهگی شدی. مبارک باشه فرشته کوچولوی من.هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

امروز بردمت قد و وزن:

قد:74 cm

وزن: 8250 gr

دور سر: یادم رفت نیشخند ولی گفتن خوبه. کلت نه زیاد کوچیکه نه زیاد گندهزبانخنده

کارایی که قادر به انجامشون هستی:

- به طرز حرفه ای چهار دست و پا میری

- از هر چیزی که عقل جن بهش برسه می گیری و تاتی وای میسی و تا جایی که طولش اجازه بده با کمکش راه می ری

- هر وقت می گم دست دسی، خنده کنان شروع می کنی به دست زدن. میمیرم واسه این دست دسیت. خیلی بامزس.بغلماچ

- بابا رو که می بینی میگی بابا متفکر

- وقتی خوابت می یاد، پی پی کردی، گشنته یا به هر دلیلی به من نیاز داری می گی مامامنتظر

- آبا می گی هوارتا. مخصوصا وقتی تشنت باشه. پسرم باهوشه همه چیز رو با توجه به مفهومش میگهاز خود راضی

- بلدی پدر اسباب بازیت رو دربیاری: مثلا یکی از پاهای لاک پشت روی یخچال رو کندی. دو دست خرس عروسکیت، چشاش و اخیرا سرشنگران رو هم کندی. ارمیا به من نزدیک نشوچشمکخنده.

- معمولا برای شروع بازی درب یکی از کمد دیواریها رو باز می کنی بعد میری توی اون کمد کوچیکه که توپت رو توش گداشتی، حسابی بازی می کنی و بر ای خودت دست می زنیبغلماچ. الهی فدای بازی کردنت عزیز دلم.

- وقتی بابایی میاد خونه کلی براش خوشحالی می کنی و تا جلوی در گوله می کنی و دست دسی می کنی. وقتی هم که صبحها می خواد بره سرکار دنبالش میری و گریه می کنی.

 برای دیدن عکس به ادامه مطلب برید....

ارمیا در حال دست دسی:

ارمیا در حال دست دسی

ارمیا در پایان 9 ماهگی

ارمیا در پارک جنگلی چیتگر

ارمیا در چیتگر

این هم رورویک سواری به روش ارمیاییقهقهه: (ارمیا میره روی لبه خارجی رورویکش وایمیسه و هی فرمون روی پنل رو می چرخونه و داد می زنه قهقهه. داغونمااااااااااا ! لهه له)

روش ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مرسده
20 تیر 91 11:59
قربون قد و وزنت برم من. مکمکی من. بوووووووووووس این گل ها رو برا مادرت فرستادم
.
20 تیر 91 12:14
ای جان
آوين
20 تیر 91 12:43
`پسري 10 ماهگيت مبارك اميدوارم 100 ساله بشي
masome
24 تیر 91 21:23
سلام .مبارک خاله جون.انقدر شیطونی نکن فسقلی
مامان ارمیا
26 تیر 91 13:02
ایشالله تولد 120 سالگیت گلم.
مامان پارسا جیگر
26 تیر 91 13:06
ده ماهگیت مبارک باشه گل پسر
مامان آرشیدا کوچولو
28 تیر 91 18:07
قشنگم خدا بد نده نبینم دودو بشی خاله زودی خوب بشششو مامانی رو هم کمتل اذیت کن دلبری
من
20 شهریور 91 11:59
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه «نی نی باحجاب» هستش مهدیس منم شرکت کرده میشه به ادرس زیر بری وبه مهدیس که شماره ی6 هست رای بدی؟مهدیس به رایت احتیاج داره گلم زیاد وقتتو نمیگیره پیشاپیش از لطفت ممنونم نی نی گلتم ببوس koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php