ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

به به! پنجمین دندونت مبارک

1391/3/22 11:36
400 بازدید
اشتراک گذاری

به به! پنجمین دندونت مبارکهوراالبته ششمی هم تو راههاز خود راضی (هشت ماه و سه روزگی)

فرشته کوچولوی من! مگه مسابقه است که داری تند تند دندون درمی اری؟ نکنه فکر کردی اگه نجنبی بعدا گیرت نمیاد؟!؟ خنده

عزیز دلم این روزا که مشغول دندون دراوردنی، همش بیقراری می کنی و خیلی هم ترسو شدی. شبا که یه هو با گریه بیدار می شی و تا بغلت نکنم و چند دور تو سالن نگردونمت آروم نمی شی و نمی خوابی. خلاصه که خیلی من رو درگیر خودت کردی. صبحانه و ناهار و شامم رو اصلا نمی فهمم چطوری می خورم بس که شیطونی می کنی و گاهی(اکثرا) گریه می کنیناراحت. نمی دونم چرا تحمل شنیدن صدای گریه هات رو ندارم و زود به هم می ریزم. این خیلی بد. باید یه کم مدیتیشن کنم تا تحملم رو ببرم بالا. ولی من هیچ فرصتی واسه این کار نمیبینم، پس بی خیال. افسوس

راستی جوجو! چند روزی هست که یک پراید خریدم و وقتی می خوام بشینم پشت رول تو همش گریه می کنی. ارمیا! مامانی! آخه چرا اذیت می کنی عزیزم. خواهش می کنم یه کم مامانی رو مراعات کن. باشه گلم؟!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
24 خرداد 91 0:25
سلام
مبارک باشه عزیزم مرواریدای قشنگت ...
عزیزم ماشین جدیدهم مبارک باشه ...ایشالله به سلامتی استفادش کنی
بووووووووووووس


ممنون از لطفت خانومی
مامان سلدا
24 خرداد 91 18:04
ارمیا جونم مرواریدهای قشنگت مبارکه در ضمن خیلی ناز و خوشگلی عزیزکم ماشین هم مبارک