ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

دو تا دندون دیگه

1391/3/10 11:16
384 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا! دندونای جدید مبارک! (در هفت ماه و ٢٠ روزگی)

گل پسر مامان سری دوم دندوناشم داره در میاره. اولیش که دو تا دندون جلوی پایینی بود و  و جفت دوم دندونای نیش بالاس. خیلی بامزه است. فکر کن دندونای بالا وسطش خالی و کنارا دندونخنده. ایشالا به سلامتی مامانی.

این روزا ارمیا بیش از پیش به من وابسته شده. وقتی می رم آشپزخونه سرش رو میندازه پایین و گریه کنان میاد پیشم و وقتی دارم آشپزی می کنم یا ظر ف می شورم، میاد و از پام میگیره و تاتی وایمیسه هی گریه کنان می گه باباباباباباباقهقهه. می گم ارمیا من مامانم. بابا نیستم که. آخه بچم فقط بلده بگه بابا. آبا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارمیا
13 خرداد 91 10:55
سلام عزیزم. دندونات مبارکه. ایشالله همیشه سلامت باشی گلم.
آوين
15 خرداد 91 16:35
مرد كوچك خودم عزيز خاله روزت مبارك
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 17:11
مبارکه گل ناز من
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 17:11
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم