ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

واکسن شش ماهگی

1391/1/19 10:48
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان. عید همگیتون مبارک. ایشالاه سال خوب و خوشی رو در کنار نی نی های گلتون آغاز کنید.

امروز ١٩ فروردین سال ٩١، زمان واکسن ارمیا است. تقریبا یک ساعت پیش بردمش مرکز بهداشت تا واکسنش رو بزنن. وقتی سوزن رو تو پای پسری فرو کردن عسلم یه هو گریه کرد و با تعجب منو نگاه می کرد که سوزن بعدی رو تو اون یکی پاش زذن. این دفعه دیگه آروم نشد تا بغلش کردم. الهی فداش بشم دلم براش کباب شد. در ضمن گفتن که باید ببرمش برای آزمایش خوناسترس. اضطراب دارم.

قد و وزنشم گرفتن: قد: ٧٠ سانتی متر.    وزن: ٧ کیلو و ٥٠٠ گرم. گفتن ١٠٠- ٢٠٠ گرم کسری وزن دارهناراحت. حالم حسابی از بابت کسری وزن و آزمایش خونش گرفته. آخه من چه جوری دلم بیاد بدم از دست بچم خون بکشنگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)