ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته بیست و هفتم بارداری

1390/5/9 12:53
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و نی نی ارمیا وارد هفته بیست و هفتم شدیم اوهو من همچنان از خونه کارهای شرکت رو انجام میدم. دیگه کم کم نشستن جلوی لپ تاپ و کار کردن برام داره سخت می شه. آخه احساس می کنم پسر کوچولو اینطوری اذیت میشه. همش خودشو جمع می کنه یه گوشه. دیگه چی کار می شه کرد نی نی!

انجام کارای خونه هم سخت شده برام. مثل ظرف شستن niniweblog.comکه واقعا کمرم درد می گیره. یا جارو زدن که ذیگه محمد رضا (بابایی آرمیا)niniweblog.com اونو به عهده گرفته.

 

 

راستی پنج شنبه با خاله مرسده رفتیم برای آرمیا اتوبوس، موتور و 2 تا ماشین خریدیم. شایان(پسر دایی ارمیا) که 5 سالشه با دیدن اسباب بازیها همش می پرسید:اینا ماله کین؟ ابرومنم می گفتم واسه ارمیا، هر وقت به دنیا اومد بیا خونمون با هم بازی کنین. اونم می گفت: آخه آرمیا دیر به دنیا میاد. منتظر

 

 اتوبوس آرمیاماشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
1 مرداد 90 13:50
سلام سمیه جونم

ایشالا پسرت به سلامتی دنیا بیاد

به ما سر بزن
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم






ممنونم، منم دوست دارم باهات آشنا شم.