ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

بدون عنوان

1390/11/16 13:08
364 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام.

امروز یکشنبه ١٦ بهمن سال ٩٠ می باشد.نیشخندو ارمیای عزیز من سه روز دیگه ٤ ماهش کامل می شه.هورا. پسملی من یکی دو روزه که صداهایی مثل بچه شیر درمیاره و همین باعث شده که لقب جدید شیر کوچولو رو بهش بدمچشمک. ناز نازی مامان هر روز شیرینتر میشه. الهی فداشبغلهزار تاماچ.

امروز شیشه شیر ارمیا رو دادم دستش تا ببینم چی کار می کنه.(البته باید بدونین که پسملی نه شیشه گرفته نه پستونک. به خاطر همینم شیشه خالی دستش دادم تا عکس العملش ببینم)

1

ارمیا تو دلش می گه: حالا مامان اژ چجاش باید بخولمسوال

2

اها فچ کنم اینچاش خولدنیهیول

3

شایدم اینولش.............. کچاش خوشمژس یعنیسوال فچل کنم تهش بهتل باشهاز خود راضی

4

اینا چلا مژه ندالن............... . اصلن بذا ببینم توش چیهسوال

5

تعجبااااااااااااااااااااااااا این چه خالیه مامانناراحتمنو سر کار میذالیگریه ای ناملد خنثی

main

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
16 بهمن 90 14:12
ووووووووووووووووووووااای نازی هززززااار ماشاالله
مامان ارمیا
17 بهمن 90 8:18
ای جیگرتو من هام کنم. نگاش کن چه ماه شده. مامانش چرا سر کار میگذاری این عسلو. راستی ممنون از لطفی که به ارمیای من داری.
masome
22 بهمن 90 12:17
افرین کوچولو شیشه بده نخوری ها