ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

2 نیمه شب چرا؟؟؟؟

1390/12/11 15:39
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.

الهی قربون چشات برم بغلکه وقتی بیداار می شی مثل دو تا تیله ی براق تو صورت ماهت می درخشن. پسملی عریرم! دیشب حدود ساعتهای ٢ بود که صدای تف تف بازیت رو شنیدم. با خودم گفتم شوشوم توی خوابم بازی میکنهابرو. سرم رو اوردم بالای سرت و تو هم صورت نازت رو بالا اوردی و تا منو دیدی فکر کردی صبح شده و شروع کردی به آواز خوندن قهقههاونم به سبک خودتخنده. نی نی بخواب دیگه. همه خوابن.... ولی کو گوش شنوا. تو به بازیت ادامه دادی تا خوابت برد. منم عاشقونه و یواشکی نگات می کردم تا خوابیدیقلب

دوستت دارم. هر روز یک میلیون تا بوست میکنمماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آوين
11 اسفند 90 15:52
سلام خوبيد چقدر اين پسري بزرگ شده ماشاالله براش يه اسپند دود كن چقدر قيافه اش عوض شده ..... يه مدتي نت نداشتم نتونستم بهتون سر بزنم ولي حالا با ديدن قيافه جديد اين آقا پسر و شيطوني هاش كلي شوكه شدم هههههههههزار ماشاالله مثل ماه ميمونه
اگه پسري رو توي تخت خودش بخوابوني اينقدر گله مند نميشي عزيزم


ممنون از لطفت عزیزم. آخه جوجوم هر دقیقه شیر می خواد اگه بزارمش تو تخت خودش برای خودم سخت می شه
خاله مرسده
2 خرداد 91 13:43
نصفه شبی آواز می خونیییییییییییییییییییییییییییییی؟ آرهههههههههههههه؟ با لحن خاله مرسده خوانده شود