ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و دوم

1390/6/12 11:28
706 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام مجدد

امروز دوشنبه 7 شهریور 1390 هستشنیشخند و من در هفته سی و دوم بارداری به سر می برم. این روزا درد کشاله ران و کمرم خیلی اذیتم می کنه. دکترم میگه باید یه چند روزی کاملا استراحت کنم تا بهتر شم. منم که خیلی گوش می کنم. دیروز که یه سر رفتم شرکت تا کارامو به همکارم انتقال بدم. همکارم خانم گودرزی سبزی کوکو آورده بود برای ناهارنیشخند. خیلی خوشمزه بود، دستش درد نکنه.  خیلی سخت بود برام. تاکسی که گیرم نیومد مجبور شدم با اتوبوس برم عباس آباد. فک ککککککککککککککن! موقع برگشتن به خونه هم چون خیابون ولیعصر یک طرفس مجبور شدم دوباره با اتوبوس برگردمگریه. وقتی رسیدم خونه از فرط خستگی رو تخت خوابم برد، وقتی پا شدم دیدم 2 ساعته که خوابمخجالت. امروزم که از صبح نشستم پای لپ تاپ. از رو که نمی رم. کمرم دوباره درد گرفت. باید زور بالا سرم باشه تا استراحت کنم. چشمک

                                                       niniweblog.com

از دیروزه مرتب داره بارون میاد. عاشق این هوام، شارژم میکنهمژه الانم خیلی سرد شده، منی که تو این مدت به خاطر حاملگی همش عرق ریختم الان دارم میلرزم از سرما. جلب! (یعنی خیلی جالب استنیشخند).

                                                              niniweblog.com

این روزا از اونجایی که ارمیای نازم یکم بزرگ شده و جاش تو دل مامانی تنگ شده. تکوناش دردناکه برام یه کم. ولی به عشق ارمیای عزیزم با کمال میل تکوناشو می پدیرم. قربونت بشه مامان راحت باش. هر چقدر دوس داری بزناز خود راضیخنده. وقتی به دنیا ومدی منم می زنتم تا حساب حساب شیمدروغگوقهقهه. مامانی نترسیا، شوخی کردم. آخه کی دلش میاد فرشته ی نازی مثل تو رو بزنه. بغلماچ

                 niniweblog.com

حالات من و نی نی در این هفته:       niniweblog.com

رشد نوزاد شما
اگر قرار باشد شما نارس به دنیا بیاید ، زمان آن به احتمال زیاد این هفته خواهد بود . این هفته ، زمانی است که نوزاد شما رسماً « نوزاد کامل » نامیده خواهد شد ، اگر چه تا هشت هفته ی دیگر می تواند در رحم شما بماند . در این هفته تمام اندام های نوزاد شما به جز ریه ها در حال کار کردن کامل هستند . موهای پرز مانندی که چند ماه گذشته بدنش را پوشانده بود ، شروع به ریزش می کنند. نوزاد شما هم اکنون 1800 گرم وزن و 33 سانتی متر قر دارد . او فضای کمتری برای ضربه و یا لگد زدن دارد ، بنابراین کمتر تکان می خورد.
تغییرات در بدن شما
در حال حاضر بدن شما در یک حالت ثابت قرار دارد . علایم زایمان زودرس ؛ پاره شدن کیسه آب ، تنگ شدن رحم ، دردهای شبیه به درد های قاعدگی ، فشار در ناحیه لگن خاصره و اسهال می باشند.

 

       niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آوين
7 شهریور 90 16:39
سلام عزيزم خوبيد خيلي مواظب خودت باش اين هفته هاي آخر و خيلي استراحت كن چون منم مثل خودت بي خيال همه چيز بودم و اصلا استراحت نمي كردم همش يا پاي لپ تاب بودم يا كار مي كردم متاسفانه دخملي زود به دنيا اومد و حالمو حسابي گرفت چون يه دو هفته اي تو دستگاه موند