ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

هفته سی و یکم

1390/6/2 12:08
376 بازدید
اشتراک گذاری

اینم هفته سی و یکم. این هفته خیلی سرم شلوغ بود. دیروزم که رفتم آزمایشگاه. از صبح ساعت 8 تا 12 ظهر اونجا بودم. هر یک ساعت یک بار ازم خون می گرفتنناراحتگرسنمم بودniniweblog.com. آخه قند خونم تو ازمایش قبلی بالا بود. بعدش همسری هم موند خونه و نرفت سر کار. نمیدونم چم شده بود. همش دلم می خواست بهش گیر بدمنیشخند. اعصابم خورد بود. فکر کنم به خاطر گرسنگی و کم خونی بعد از ازمایش بود. امروزم که نشستم اینارو می نویسم هنوز ناراحت و عصبانیم. دارم به خودم گیر میدمنیشخند. آرمیا هم از صبح ساکته و حال نداره وول بخوره. فقط سک سکه می کنه الا ن دیگه قاطیه بچهniniweblog.com. فکر کنم اونم داره به خودش گیر میده مثل مامانشاز خود راضی

                                                             niniweblog.com

راستی دیروز سونو هم داشتم. آرمیا خیلی بامزه بود. هر جای شکمم که دکتر با دستگاهش لمس می کرد تا تو مانیتورش ببینه ،آرمیا از همونجا یه لگد می زد. بچم شولوغه دیگهniniweblog.com. حال و حوصله ی دکترهارم نداره. خلاصه که روزی بود دیروز.niniweblog.com

ارمیا هنوز بریچه و وزنش هم 1520 گرمه. 2 ماه وقت داره که وزنش ببره بالا. منم دیگه از مهر ماه دیگه کار نمی کنم و می خوام 1 ماه آخر بارداریم استراحت کنم. البته اگه خدا قبول کنه.نیشخند

ایشالا که همه مادرای باردار به سلامتی نی نی هاشون به دنیا بیارن. فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر
2 شهریور 90 11:41
سلام سمیه جون
ایشالا استراحت 1 ماهت مورد قبول واقع بشه

به ما سر بزن خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
ولی بهم گیر ندیا


سلام عزیزم، نه بابا به شما گیر نمیدم. هه هه.امروز یکم حال روحیم خوب نیست. خوب میشم. هه هه
مامان ارميا
2 شهریور 90 12:14
سلام عزيزم. مباركه. من امروز با وبلاگتون آشنا شدم. اسم ني ني تون برام جلب توجه كرد. مي شه گفت هم اسم پسر منه ولي براي شما با آ و اسم پسر من الف با كسره. به ما هم سر بزن.
مامان ارميا
2 شهریور 90 13:05
باز هم سلام سميه جان. با اجازه لينكتون مي كنم. شما هم دوست داشتين اين كار رو انجام بدين.


سلام، با کمال میل لینکتون کردم. موفق باشین
nini mom
5 شهریور 90 3:21
سلام.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.من رو با اسم my nini* لینک کنید و اگر مایل بودین توی وبلاگم بگین با چه اسمی لینکتون کنم.
مامان زینب
5 شهریور 90 11:20
خدارو شکر 31 هفته وزنش خوبه ماشالا به خودت برس... ایشالا همش بخیر بگذره ایام باقی مونده
مامان ارميا
5 شهریور 90 11:22
راستي من لينكتون كردم.البته با اجازه. شما هم دوست داشتينم اين كار رو انجام بدين. خوشحال مي شم.
فاطمه
5 شهریور 90 15:36
سلام مامانی،خوبین؟اسم پسر منم ارمیاست،ولی سرکش اسماشون باهم فرق داره،ایشالله به سلامتی بار شیشتو بذاری زمین