ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

اولین غذا خوردن ارمیا

1391/1/9 13:02
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

امروز سومین روزی هست که داری غذا می خوری. الهی من فدات شم که کم کم داری بزرگ میشی. پسر گلم این روزا وقتی می خوای بخوابی واسه خودت لالایی می خونیخنده. تا بخوابی همین طور زمزمه می کنی و منم قند تو دلم آب می شهبغل.

وقتی پتو روت می ندازم می خندی و می کشیش رو سرت، و منتظری که باهات دالی بازی کنم و وقتی بازی می کنیم حسابی می خندی.مژه

اینم یک عکس از اولین غذا خوردنت ( البته اولین بار خاله معصوم بهت غذا داد، ایت دومین بار حساب می شه که خودم بهت دادم.نیشخند) : 

ermia

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان یاسمین زهرا
10 فروردین 91 3:25
چی میخوری خاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ارمیا
15 فروردین 91 11:13
فاطمه (مامان آیلین)
16 فروردین 91 1:50
خیلی بامزس ماشالاااااااااا
آوين
16 فروردین 91 14:53
سلام خوبيد سال نو مبارك يادته اوايل ناراحت بوديد نميخوابه ببببببببببيا حالا خودش براي خودش لالايي هم ميخونه
خاله ماني
19 فروردین 91 11:23
نوش جونت عزيزم . چه پسر خوشگلي موش نخوره تورو عزيزم