ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

شیطونی های ارمیا کار دست مامان داد

1390/12/2 14:57
741 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا عزیزم سلام

پسمل چوچولو می دونی شولوغیات مامانی رو مریض کردهافسوس. الان دیگه مجبورم مچ بند طبی ببندم. آخه نینی انقدر بغل خواستی تا مچ دست مامانی درد گرفت. دکتر کلی برام قرص تقویتی و مسکن تجویز کرده. دیشب هم که من سر گیجه داشتم هیپنوتیزمو توی جوجو گریه می کردی تا ١٢ شب. آخه کل روز رو خوابیده بودی و دیگه خوابت نمی یومد. ٦ بار آهنگ ادلانته که خیلی دوستش داری رو برات گداشتم تا خوابت برداز خود راضی. ولی داستان اینطوری ختم به خیر نشدآخ، چونکه ٢ ساعت دیگش دوباره با گریه بیدار شدیکلافه و خواستم شیر بدم بهت تا بخوابی ولی نخوردیآخ و گریه کردی. منم با اون حال بد مجبور شدم بغلت کنم و راه برمناراحتگریه.  ١٠ دقیقه راه رفتم تا خوابیدی و .... . اوه

با این همه اصلا از دستت عصبانی نشدم و نمی شم. آخه تو نینی ناز منی و منم عاشقتم جوجوی قشنگم.ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا کوچولو
2 اسفند 90 15:30
اشکال نداره مامان مهربون این روزها به سرعت سپری میشه ارمیا جییییگگگگگگگگگرررررررررر رو جای من ببوووسسسس
مامان آریا
4 اسفند 90 21:15
سلام مامانی خدا بد نده
از دست این نی نی های شیطون که مامانشونو اذیت میکنن
من فکر کردم فقط خودم اذیت میشم
ایشالله که زودی خوب بشی


ممنون عزیزم
سحر مامان آراد
5 اسفند 90 11:32
آخه اییییییییییییی ارمیای شیطون با مامانی چکار کردی؟؟؟ بوسسسسسسسس
مامان ارمیا
6 اسفند 90 13:20
آخی. عیبی نداره مامان خوب. همینه دیگه. پادشاهن برای خودشون این جوجوها.
مامانی سلدا
6 اسفند 90 13:37
سلام من شما رو خیلی وقته که لینک کردم البته ببخشید اگه بدون اجازه بوده نی نی شما درست با نی نی من یکی بود (دوران جنینی ) اما نی نی من دو روز زودتر به دنیا اومده گاهی به وبلاگتون سر میزنم
می خواستم یه سوال بپرسم منم مچ دستم درد می کنه و مچ بند می بندم چند وقته که مچ دست شما درد می کنه دکتر به من گفته که از تاندولشه شما هم همین طور ؟؟ ممنون می شم اگه جواب بدید
بوس برای ارمیای نازنین

سلام. دکتر منم همینو می گه. سرما که به دستم می خوره بدتر می شه. تازه دو سه روزه که گردنم هم گرفته. مسدوم شدم حسابی. هه هه هه