ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

چند تا عکس از آرمیا

1390/7/30 17:39
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

10 روزگی

اینم پسر گلم توی 4 روزگی که اعصابش خورده................ آخه در روز ترخیص از بیمارستان چون جیش نکرده بود ترخیصمون نمی کردن و ما همش می گفتیم آرمیا تو رو خدا جیش کن ...... بعد از کلی ماجرا آقا جیش فرمودن . ما هم ترخیص شدیم. تو این عکسم که فردای ترخیص باشه، منتظریم تا باد گلو بده.     لابد با خودش میگه تو شکم مامانم از این چیزا ازم نمی خواستنااااااااااااااا. چقدر بهم گیر میدن ای بابا .......

asabe kharab

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نینی طلا
30 مهر 90 18:30
عزیییییییییییییزم.قدم نو رسیده مبارک باشه انشاالله پس چرا این گل پسرمون سرشو گذاشته رو دستش؟


هه هه اینم از ژستای خارق العاده پسرمه
مامان ارميا
1 آبان 90 10:05
اي قربونش برم. فرشته كوچولو عجب موهاي پري هم داره. ماشالله هزارماشالله.هر شب براش اسفند دود كن.


ممنون از لطفت
masome
1 آبان 90 13:37
وای خدای من خیلی شوکه شدم اخه چرا انقدر زود.از موقعی که فهمیدم استرس گرفتم اگه کسرا هم به این زودی بیاد چیکار کنم


نی نی من یه کم عجله داشت واسه بیرون اومدن. فکر کنم به خودم رفته.
masome
1 آبان 90 13:39
مبارک باشه.شوشوی من از موهای ارمیا دهنش باز موندهیک اسفند دود کن واسش
شکوه مامان ارمیا
10 آبان 90 20:44
ای جانم... چقدر ناناز خوابیده
قدمش مبارک باشه عزیزم

ممنون از لطفت