ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ارمیا کوچولو وارد می شود

عکسای 15 ماهگی

1391/10/7 11:18
994 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیای نازم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم. تو هم خیلی خیلی خیلی لوسیزبان.

اینم موموشک مامان که تازه از ددر اومده: (خودش شال و کلاه و کفشش رو در میاره تا میرسه خونهمژه)

at arrived time

ارمیا سرماخورده و حسابی پوشوندمش تو خونهاز خود راضی:

eskimuo

چقدر کلاه بابابزرگ بهت میاد جوجوبغل:

eskimu hat

پسرم جدیدا ترجیح میده بشینه روی میزابله:

ermia on the table

اینم پسر اسپورت مامن. عاشقتم هوارتاااااااااااااااا.ماچ

sport pose of ermia

ارمیا در حال تماشای تی وی:(ارمیا عاشقه تبلیغات در تی وی)ساکت:

Ermia on watching TV

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 11:44
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نگاری
8 دی 91 16:30
اخی این عکسش که خوابیده رو مبل رو خیلی خیلی دوست دارم
مامان آرشيدا (مهسا)
10 دی 91 19:34
به به چقدر بزرگ و ناز شدي خاله جون
مامان آرشیدا کوچولو
12 دی 91 13:12
عکس ها خیلی خوشگل اند دلم میخواد ارمیا رو بخورم با این شیرین کاری هاش
مامان سلدا
17 دی 91 13:52
خدا حفظش کنه این ناز پسر رو
مامان آرشیدا خورشید آریایی
8 بهمن 91 12:11
خاله عکس جدید از پسرمون نمیگداری ؟؟؟


انقدر سرم شلوغ بوده این ماه که یادم رفته وبلاگی هم هست که باید اپدیت شه.
افسانه مامان آرتان
21 خرداد 92 14:05
سلام خدا حفظش کنه براتون ماشاالله خیلی خیلی مواظبش باشین گل پسر نازی داری سمیه جان من تازه برا پسرم وب ساختم خوشحال می شم سری بهم بزنی